تعمیر گیربکس برلیانس

تعمیرگاه گیربکس برلیانس

در کلینیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود.

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

برلیانس یکی از خودروهای چینی محبوب در ایران است که به‌صورت مونتاژ در ایران تولید و عرضه می‌شود، برلیانس مانند تمام خودروهای روز دنیا به مجهز به گیربکس خودکار است که رانندگی با این خودرو را نرم‌تر و راحت‌تر می‌کند، تعمیر گیربکس خودکار به دانش، تجربه، مهارت، سابقه و دقت بالایی نیازمند است به همین دلیل باید در تعمیرگاه‌های تخصصی گیربکس خودکار انجام شود.

 

تعمیرگاه گیربکس برلیانس

اغلب می‌شنوید که «گیربکس» و «موتور» به‌جای یکدیگر استفاده می‌شوند. واحد انتقال / گیربکس مسئول موارد زیر است:

  • انتقال نیرو از موتور به چرخ‌ها
  • اطمینان از شتاب قابل‌اعتماد
  • تعویض روان از طریق دنده‌ها

به زبان ساده، بدون گیربکس کار به‌جایی نخواهید رسید.

صدها قطعه متحرک در یک جعبه‌دنده، به‌علاوه سیم‌کشی و سانسورهای الکترونیکی به‌وفور وجود دارد. در صورت عدم کنترل، مشکلات گیربکس می‌تواند از «صدای عجیب» به «مشکل بسیار گران‌قیمت» سریع‌تر از یک فراری در اتوبان سرعت بگیرد. اما یک خبر خوب وجود دارد! اگر علائم را می‌شناسید، می‌توانید قبل از اینکه به مشکل بزرگ‌تری تبدیل شود، سرویس‌دهی گیربکس را انجام دهید.

تعمیر گیربکس برلیانس
تعمیر گیربکس برلیانس

علائم اولیه مشکلات گیربکس برلیانس

هر خودرو، نیمه‌خودکار یا خودکار، یک گیربکس دارد سرویس گیربکس خودکار کمی بیشتر درگیر است زیرا سنسورهای الکترونیکی بیشتری برای حرکت وجود دارد. اما با تخصص ما و قابلیت‌های تشخیص اولیه شما، می‌توانیم خدمات را به دنده‌های بالا تغییر دهیم و شما را زودتر به جاده برگردانیم.

  1. نشت مایع

مایع گیربکس قطعات متحرک را روغن‌کاری نگه می‌دارد. برخلاف روغن‌موتور، روغن گیربکس سوخته نمی‌شود. سطح پایین مایع تقریباً همیشه نشان‌دهنده سوراخی است که باید وصل شود.

نشتی مایع یکی از ساده‌ترین مشکلات انتقال است زیرا علائم نشتی آشکار است:

  • رسوب مایع در مسیر ورودی
  • ماشین خوب رانندگی می‌کند اما در دنده‌عقب مشکل دارد

آزمودن مایع کم در گیربکس خودکار ساده است. ماشین را برای رانندگی کوتاهی ببرید، روی زمین هموار پارک کنید، کاپوت را بالا بیاورید و میله گیربکس را چک کنید. اگر همه‌چیز خوب باشد، مایع به رنگ قرمز شفاف روشن و بوی شیرین خواهد بود. اگر تیره به نظر می‌رسد یا بوی سوختگی می‌دهد، یا سطح مایع پایین است، فوراً یک سرویس گیربکس اتوماتیک رزرو کنید. در غیر این صورت ممکن است موتور شما در جاده گیر کند.

  1. عدم تعویض به دنده دلخواه

احتمالاً بدیهی است که تعویض نکردن دنده گیربکس نشانه بدی است. ممکن است مشکل سطح مایع داشته باشید، از مایع گیربکس اشتباه استفاده می‌کنید، یا ممکن است کاملاً چیز دیگری باشد:

  • کابل دنده یا اتصال کلاچ باید تنظیم شود
  • سیستم کامپیوتری که با شیفترها ارتباط برقرار نمی‌کند

ابتدا مایع را بررسی کنید. گیربکس‌های دستی معمولاً نشانگر اندازه‌گیری ندارند. درواقع، بررسی سطح روغن گیربکس می‌تواند مشکل باشد. توصیه می‌کنیم در صورت نگرانی در مورد کم بودن مایع گیربکس برلیانس، برای تعمیر و رفع این مشکل با  کارشناسان ما تماس بگیرید.

  1. لیز خوردن چرخ‌دنده‌ها

بنابراین سطح مایع شما خوب است، اما گیربکس شما همچنان در داخل و خارج از دنده “لغزش” می‌کند. گیربکس‌های اتوماتیک هرگز نباید از دنده خارج شوند تا زمانی که تعویض دنده را انجام دهید. قطعات اتصال دنده ممکن است با افزایش سن فرسوده شوند و باعث می‌شوند خودرو شما به حالت خنثی برود.

گیربکس‌های اتوماتیک از کامپیوتر برای تعویض دنده استفاده می‌کنند، به این معنی که سرویس برای گیربکس اتوماتیک لغزنده شامل عیب‌یابی در تعمیرگاه است.

در هر دو مورد، لغزش دنده یک مسئله ایمنی جدی است. شما باید بلافاصله قبل از اینکه وسیله نقلیه شما در جاده خطرناک شود، در یک سرویس رزرو کنید.

  1. سروصدا: غلغلک، ناله یا زمزمه کردن

به‌عنوان یک قاعده کلی، هر صدای غیرعادی که از موتور می‌آید نیاز به توجه دارد. گیربکس‌ها دارای قطعات متحرک زیادی هستند که به این معنی است که شناسایی منبع دشوار است. شما بهتر از هرکسی ماشین خود را می‌شناسید، بنابراین اگر چیزی شنیدید که درست به نظر نمی‌رسد، وقت آن است که برای سرویس گیربکس رزرو کنید.

  1. ساییدن یا لرزیدن

ممکن است علائم مشکلات گیربکس را قبل از شنیدن یا دیدن آن‌ها احساس کنید. در گیربکس دستی، ساییدن در هنگام تعویض دنده می‌تواند به معنای مشکل کلاچ یا فرسوده‌شدن هم‌زمان کننده‌ها باشد. همگام سازها یا «همگام‌سازی‌ها» سرعت دنده‌هایی را که در حال تغییر بین آن‌ها هستید، برای یک تعویض آرام تراز می‌کنند.

گیربکس‌های اتوماتیک می‌توانند بین دنده‌ها شروع به لرزیدن کنند، که به‌عنوان یک احساس تکان‌دهنده احساس خواهید کرد – مانند روشی که یک راننده یادگیرنده ممکن است برای اولین بار در یک ماشین دستی «خرگوشی پرید» کند. این‌یک نشانه مطمئن است که سرویس گیربکس اتوماتیک به تأخیر افتاده است و شما باید برای مراجعه فوری به مکانیک ما رزرو کنید.

  1. بوی سوختگی

بوی سوختن هرگز نشانه خوبی در موتوری بااین‌همه قطعات متحرک و مایعات قابل‌احتراق نیست. معمولاً چیزی که استشمام می‌کنید سوختن مایع انتقال است که در اثر گرم شدن بیش‌ازحد گیربکس ایجاد می‌شود. ممکن است ناشی از:

  • مایع انتقال کثیف
  • مایع انتقال کم
  • نشتی مایع انتقال

هر یک از این موارد می‌تواند آسیب قابل‌توجهی ایجاد کند مگر اینکه زودتر رفع شود.

 

  1. پاسخ شتاب آهسته

اگر ماشین شما بین دنده‌ها مردد است یا برای بلند شدن از چراغ‌ها کند است، ممکن است کلاچ فرسوده (در جعبه‌دنده دستی) یا چیز شوم‌تر باشد.

تردید یکی از دلایل رایجی است که مردم برای سرویس گیربکس اتوماتیک رزرو می‌کنند. برای شناسایی دقیق عیب و رفع آن باید زیر کاپوت قرار بگیریم، زیرا ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که دریچه گاز شما کند می‌شود:

  • قطعه کلاچ معیوب
  • فنرها یا صفحات کلاچ فرسوده
  • مشکل در سیلندر اصلی
  • هوا در کانال سیال
  • ترکیبی از مشکلات

 

  1. چراغ «Check Engine» روشن است

این باید تکرار شود: هرگز تصور نکنید که چراغ چک موتور شما بدون دلیل روشن‌شده است. خودروهای مدرن دارای حسگرهای الکترونیکی زیادی هستند که قبل از اینکه متوجه مشکلی شوید، ارتعاشات، خطاها، تکان‌ها و موتورهای از کار افتاده را تنظیم می‌کنند.

چراغ‌های چک موتور یک سیستم هشدار اولیه هستند. برخی از خودروهای جدیدتر می‌توانند اطلاعات بیشتری به شما بدهند، اما به‌طورکلی باید به‌محض روشن شدن چراغ موتور، خدمات عیب‌یابی کامل را رزرو کنید.

 

  1. خنثی پر سروصدا

بیکارهای توده یا بلند می‌توانند به آرامی بالا بیایند. ممکن است تا زمانی که شخص دیگری به آن اشاره نکند، حتی متوجه صدای بلند ماشینتان در حالت خنثی نشوید. این ممکن است یک مشکل مایع گیربکس باشد یا ممکن است یک نقص مکانیکی باشد:

  • بلبرینگ های فرسوده
  • فرسودگی عمومی
  • دندانه‌های دنده فرسوده

علت هر چه باشد، صدا در حالت خنثی تقریباً به‌طورقطع به مشکلات انتقال مربوط می‌شود.

 

  1. کشیدن کلاچ

کشیدن در گیربکس‌های نیمه اتوماتیک رایج است و زمانی اتفاق می‌افتد که شلی بیش‌ازحد در پدال کلاچ وجود داشته باشد. این به این معنی است که کلاچ و فلایویل درگیر نمی‌شوند، بنابراین حتی با فشردن کلاچ نمی‌توانید دنده را عوض کنید.

اگرچه این‌یک مشکل جدی است (به‌هرحال نمی‌توانید دنده‌ها را عوض کنید)، رفع آن برای یک گروه متخصص و حرفه‌ای خدمات گیربکس اتوماتیک نسبتاً ساده است. ما معمولاً می‌توانیم پدال کلاچ را بدون تعویض هیچ قطعه سفت کنیم، هزینه‌های سرویس را کاهش دهیم و شما را در جاده ایمن نگه‌داریم.

برلیانس
برلیانس

تعویض کلاچ برلیانس

تعویض کلاچ

کلاچ جزء حیاتی هر خودرویی است، چه دستی و چه اتوماتیک. وظیفه تضمین تعویض ایمن و روان دنده را بر عهده دارد و از موتور شما در برابر ساییدگی دنده‌هایش از طریق تعویض محافظت می‌کند. هنگامی‌که کلاچ شما به‌درستی کار نمی‌کند یا شروع به نشان دادن علائم فرسودگی جدی می‌کند، نه‌تنها راحتی سواری شما را مختل می‌کند، بلکه می‌تواند به‌سرعت برای ایمنی شما نیز به خطر بیفتد. وقتی کلاچ در حال لیز خوردن است، ممکن است نتواند دنده را در حین رانندگی درگیر کند. این بدان معنی است که شما کنترل شتاب را از دست می‌دهید و این می‌تواند باعث تصادف شود.

 

نشانه‌هایی که ممکن است نیاز به تعویض کلاچ داشته باشید

ممکن است برای شما مشخص نباشد که در مورد سلامت کلاچ خود به دنبال چه هستید. برخی از علائم کلاسیک که ممکن است نیاز به تعویض کلاچ خود داشته باشید عبارت‌اند از:

  • انتخاب دنده برای شما سخت است
  • خودروی شما شتاب ضعیفی دارد یا به نظر می‌رسد دور موتور نامناسب است
  • “کلاچ لغزنده” کلاسیک، که در آن ماشین نمی‌تواند در دنده بماند
  • شما متوجه نشت مایع از زیر خودرو شده‌اید، ممکن است مایع کلاچ باشد
  • هنگام رانندگی با حرکت استارت/استاپ زیاد بوی سوختگی می دهید

حتی اگر با این علائم آشنا هستید و فکر می‌کنید که آن‌ها را با ماشین خود تجربه می‌کنید، ممکن است مطمئن نباشید که کلاچ شما مقصر است. ما قویاً توصیه می‌کنیم که یک متخصص خودروی خود را بررسی کند تا دقیقاً بداند چه اتفاقی می‌افتد و چه‌کاری می‌توان برای بازگرداندن آن به حالت کار انجام داد. اگر متوجه شدید یک یا چند مورد از این علائم در خودروی شما رخ می‌دهد، توصیه می‌کنیم خودروی خود را نزد متخصص کلاچ ببرید تا قبل از اینکه آسیب بیشتری رخ دهد، ازنظر ساییدگی یا ایراد بررسی شود.

خدمات خودرو – کوتاه‌مدت

سطح روغن و مایع خنک‌کننده – قبل از هر سفری، همیشه بهتر است به زیر کاپوت خودروی خود نگاه کنید تا درزمانی که موتور خاموش است، سطح روغن و مایع خنک‌کننده را بررسی کنید. سطح پایین این مایعات می‌تواند منجر به آسیب بزرگ به موتور شما یا هرگونه خرابی غیرضروری در طول مسیر شود.

فیلتر هوا : عملکرد فیلتر هوا تنظیم جریان هوا به داخل موتور شما است و از ورود هر نوع آلودگی به خودروی شما جلوگیری می‌کند. با اطمینان از اینکه فیلتر هوا به‌درستی کار می‌کند، می‌توانید بازده سوخت خود را بهبود بخشید، آلاینده‌های خود را کاهش دهید و به اطمینان از عمر موتور خود کمک کنید.

فشار تایر – عدد مشخص‌شده روی لاستیک‌ها حداکثر فشاری است که تایرها می‌توانند داشته باشند. اگر از این ظرفیت بیشتر شود، ممکن است باعث ترکیدن لاستیک شود. برعکس، فشار کم تایر ممکن است منجر به هدر رفتن سوخت و داغ شدن لاستیک شود.

تعویض روغن و فیلتر برلیانس 330
تعویض روغن و فیلتر برلیانس 330

گیربکس اتوماتیک برلیانس

خودروهای اتوماتیک به‌خصوص در بین رانندگان معمولی عملاً جایگزین خودروهای قدیمی شده‌اند. به‌هرحال، تسلط بر خودروهای اتوماتیک آسان‌تر است و باعث خستگی کمتری در ترافیک توقف و حرکت می‌شود.

در اینجا برخی از مزایای گیربکس اتوماتیک آورده شده است:

  • استفاده آسان‌تر: بیشتر رانندگان برای تمرین و یادگیری هماهنگی اندام خود برای کنترل خودروی گیربکس دستی زمان می‌گذارند. در خودروهای اتوماتیک، گیربکس به‌طور خودکار دنده‌ها را تغییر می‌دهد. این کار باعث می‌شود تا افراد با خودروهای اتوماتیک کار کنند.
  • بدون توقف در تپه: اگر راننده باتجربه کمتری هستید، ممکن است متوجه شوید که پیمایش درشیب تند در یک گیربکس دستی دشوار است، به‌خصوص اگر در حال تلاش برای انجام این کار از نقطه توقف هستید. گیربکس‌های اتوماتیک این مشکل را برطرف می‌کنند و ماشین شما را قادر می‌سازد بدون توقف روی تپه حرکت کند.
  • در ترافیک سنگین آسان‌تر: کار بیشتر روی تاب‌گیری، کاهش سرعت و توقف خودروی گیربکس دستی انجام می‌شود. ازآنجایی‌که در ترافیک سنگین باید دائماً پدال کلاچ را دست‌کاری کنید، هنگام رانندگی در ساعات شلوغی، پاهای شما ممکن است خسته شوند. گیربکس‌های اتوماتیک به راننده این امکان را می‌دهند که در ترافیک سنگین بدون نیاز به فشار دادن یک پدال بیشتر حرکت کند.

 

برخی از معایب رانندگی با گیربکس اتوماتیک عبارت‌اند از

  • گران‌قیمت: یک خودروی اتوماتیک جدید عموماً گران‌تر از خودروی دستی است و نگهداری آن می‌تواند بسیار پرهزینه باشد زیرا گیربکس‌های اتوماتیک با انواع قطعات کار پیچیده‌تر هستند.
  • نه به‌اندازه مصرف سوخت: درگذشته، خودروهای اتوماتیک تمایل به مصرف سوخت قابل‌توجهی بیشتری نسبت به همتایان نیمه اتومات خود داشتند. بااین‌حال، با پیشرفت فنّاوری، خودروهای اتوماتیک مدرن به همان اندازه خودروهای دستی از مصرف سوخت برخوردار می‌شوند.
سرویس بلوک هیدرولیک برلیانس 330
سرویس بلوک هیدرولیک برلیانس 330

گیربکس متغیر پیوسته (CVT)

خودرویی با گیربکس CVT تجربه رانندگی مشابهی با خودروی با گیربکس اتوماتیک معمولی ارائه می‌کند، اما هنوز تفاوت‌های قابل‌توجهی بین این دو وجود دارد.

در اینجا مزایای گیربکس CVT آورده شده است:

مصرف سوخت: ازآنجایی‌که یک CVT از یک سیستم قرقره برای تنظیم مداوم نسبت دنده استفاده می‌کند، می‌تواند دور موتور را در دورهای کمتر در دقیقه (rpm) نگه دارد. این به مصرف سوخت بهتر در مقایسه با گیربکس‌های اتوماتیک و دستی معمولی کمک می‌کند.

رانندگی راحت‌تر: یک CVT به معنای معمولی دنده‌ها را تغییر نمی‌دهد. بنابراین، سواری نرم‌تری در خودروهای با CVT خواهید داشت.

رانندگی آسان: رانندگی با خودروهای CVT به همان اندازه یک خودروی اتوماتیک معمولی آسان است زیرا در حین رانندگی نیازی به تعویض دنده ندارید.

انواع راه‌ها برای از بین بردن یک وسیله نقلیه کاملاً خوب وجود دارد و یکی از رایج‌ترین آن‌ها نادیده گرفتن تعمیر و نگهداری اولیه است. رانندگی بیش‌ازحد طولانی با همان شمع‌ها، فراموش کردن تعویض روغن، و ناشنوا ماندن به ترمزهای جیغ یا صداهای مرموز می‌تواند به معنای یک سفر زودهنگام به انبار زباله برای وسیله نقلیه شما باشد.

 

کلینیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک

ما متخصص سرویس گیربکس هستیم، اما این تمام‌کاری نیست که انجام می‌دهیم. متخصصین ما در کلینیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک با استفاده از تجهیزات تشخیصی پیشرفته و قطعات باکیفیت، از خودروی شما از محل موتور تا اگزوز – و همه‌چیز دراین‌بین مراقبت می‌کنند.

هیچ مشکلی در گیربکس وجود ندارد که در طول سال‌ها تجربه تکنسین‌های متخصص ما آن را تجربه و بررسی و تعمیر نکرده باشند. این بدان معناست که وقتی ماشین خود را برای یک سرویس پیاده می‌کنید، خواه گیربکس اتوماتیک کاملاً جدید باشد یا قدیمی، متخصصین ما به‌راحتی آن را بررسی و تعمیر می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس گیربکس یا انتخاب سرویس‌های تعمیر گیربکس برلیانس خود با ما تماس بگیرید.

 

بازسازی گیربکس اتوماتیک در کلینیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک

گیربکس‌های اتوماتیک امروزی شامل یک سیستم کنترل الکترونیکی پیچیده است. قبل از ادامه و حذف انتقال، تعیین علت خرابی ضروری است. آسیب به گیربکس درواقع ممکن است ناشی از خرابی یکی دیگر از قطعات در جای دیگری در خودرو باشد.

تجهیزات آزمودن به‌روز، تجهیزات عایق صدا و انبوهی از ابزارهای تخصصی دیگر به همراه برخی از آخرین اطلاعات تشخیصی (در قالب یک DVD) برای ارائه اطلاعات صحیح به مشتری استفاده می‌شود که ما را قادر می‌سازد بهترین‌ها را ارائه دهیم.

بازسازی‌کنندگان گیربکس متخصص ماسال‌ها تجربه‌دارند و درک می‌کنند که چقدر بالینی بودن در بازسازی یک گیربکس برلیانس مهم است. دقت و توجه به جزئیات برای اطمینان از تولید یک انتقال عملکرد روان ضروری است.

کلینیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک مفتخر است که به‌عنوان بهترین جایگزین فروشنده برای تعمیر، سرویس و نگهداری در منطقه برای خودروهای خارجی و داخلی شناخته می‌شود.

مکانیک‌های دارای گواهینامه ASE در کلینیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک تجربه زیادی در تعمیر، سرویس و نگهداری تمامی مدل‌های خودروهای تولیدشده توسط برندهای خارجی دارند.

از کوچک‌ترین تعمیرات گرفته تا تعمیرات اصلی، گروه ما مجرب و واجد شرایط برای ارائه هر نوع خدماتی است که مالک ممکن است در خودروی ارزشمند خود نیاز داشته باشد. هدف تکنسین‌ها و کارکنان به‌منظور کسب تجربه و رضایت نهایی مشتریان، اطمینان از خروج خودروها از تعمیرگاه خودروی ما تا حد امکان ایمن و قابل‌اطمینان است.

هر تعمیر گیربکس برلیانس و سایر خودروها با یک آزمودن درایو جامع شروع می‌شود تا بهترین رویکرد برای عیب‌یابی مشکل(های) ایجاد شود تنها از فناوری پیشرو در صنعت برای کمک به ارزیابی شارژ، موتور، تهویه مطبوع و سایر مشکلات سیستم استفاده می‌کند. بازرسی کامل بصری در تائید سیستم های ترمز، فرمان و تعلیق یک وسیله نقلیه انجام می‌شود. هر تعمیر موردنیاز قبل از شروع هرگونه تعمیر یا سرویس موردنیاز در خودروی برلیانس شما با جزئیات ثبت می‌شود.

هنگامی‌که یکی از متخصصان برلیانس ما ارزیابی و بازرسی اولیه را به پایان رساند، سرویس نویسان آگاه ما تخمینی از هرگونه تعمیرات موردنیاز خودروی برلیانس  را تهیه خواهند کرد. دقت زیادی در نظر گرفته می‌شود تا اطمینان حاصل شود که تمام قطعات و کارهایی که با هر تعمیری مرتبط است، قبل از شروع کار درج‌شده و به مشتریان توضیح داده‌شده است. پس از تائید، تکنسین‌های ما بلافاصله کار را آغاز می‌کنند تا از تجربه کلی کارآمد مطمئن شوند.

کلینیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک خدمات تعمیر پیشرانه زیر را برای انواع خودروهای برلیانس  ارائه می‌دهد. تکنسین‌های پیشرانه ما متخصصان حرفه‌ای آموزش‌دیده و دارای گواهی هستند که توسط بسیاری  افراد در منطقه، ما به‌عنوان بهترین انتخاب در منطقه برای تعمیر و سرویس گیربکس‌های اتوماتیک، جعبه‌های گیربکس اتوماتیک، دیفرانسیل‌ها، میل‌های محرک، اتصالات u و مفاصل CV شناخته می‌شوند.

کلیه خدمات کلینیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک با ضمانت 6 ماهه بدون محدودیت کیلومتر ارائه می شوند.

امتیاز 5 از 5

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۰۹۱۲۷۶۵۲۴۱۷

————————————

راه های ارتباطی با کلینیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک

موبایل (فیروز اسماعیلی): ۰۹۱۲۷۶۵۲۴۱۷

موبایل (فیروز اسماعیلی): ۰۹۱۹۱۱۰۷۳۵۷

موبایل (مهندس خان بابائی): ۰۹۱۲۵۶۵۴۴۳۲

اینستاگرام: aghakhanbabei@

کانال آپارات کلینیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک

کانال یوتوب کلینیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک

————————————

در کلینیک تخصصی گیربکس های اتوماتیک، صرفا تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک انجام می‌شود.

لطفا در مورد گیربکس‌های دستی سوال نفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *